eurotrip – manchester (1D)

Posted: 24 July, 2011 in Uncategorized

United! United! United! finally, aku dapat pergi ke Manchester … Since I was 12, I love this team … ni semua gara-gara member aku hasut suruh support Manchester United … Cantona, Scholes & Giggs … those 3 players punca aku minat team ni … Since that aku nak sangat pergi Old Trafford … haha … tu cerita lama … anyway, here I am!

Aku bertolak dari Liverpool agak pagi juga … punya la excited aku menunggu National Express Bus kt station … Perjalanan mengambil masa 45 mins from Liverpool … Hujan renyai pagi tu sedikit pun tak patahkan semangat aku … jejak kaki dekat station bus Manchester, terus naik taxi ke Old Trafford … Manchester merupakan salah satu metropolitan area yang terbesar dalam United Kingdom … perjalanan dari bus station ke Old Trafford mengambil masa 15 mins … dari jauh aku dah nampak Old Trafford … you can ask my wife bertapa excited nya aku bila jejak kaki depan Old Trafford … goose bumps wei! haha

So once dah sampai Old Trafford, aku memang tak lepas peluang layan Museum & StadiumTour & shopping dekat Megastore … untuk ticket Museum & Stadium Tour, aku memang dah online booking before aku ke UK lagi … senang sikit … tak perlu beratur sebab normally untuk Museum & Stadium Tour ada limitation sikit dari segi masa & available date … aku still ingat lagi, the next day (Super SUnday) ada game between Manchester United & Chelsea … macam biasa la, Chelsea kalah 2-1 … haha

A few photos aku shared untuk kamu semua … UNITED! haha

Comments
  1. maya amir says:

    wohoo..best gilak..impian kecik2 t’capai..:)

  2. en_me says:

    mesia lawan spore pon dah kalah.. uhuhu

  3. sw33tdarling says:

    bestnya dapat merantau… i am planning too! on my own budget…! nak pi rasa snow…

  4. gadisbunga says:

    cantona is such a legendary name.😀

  5. Yati says:

    Aduh…anak Kak Yati mesti jeles tenguk gambar2 ni. Harap2, satu hari dia boleh sampai ke sana.

  6. Zairin says:

    Dapat at last pi kesitu. Thank God dapat melawat ditempat yg lama di idami. Pi Europa exchange duit mahal kan. Bila pulak nak ke America?

  7. @Min says:

    -Bestnya dapat ke tempat yg diidam2kan…..
    -Adakah Man Utd musim 2011/12 akan gemilang juge? hehe😛

  8. Yati says:

    Selamat Menyambut Ramadhan To You n Family

  9. baayah says:

    wow, bestnya dpt pegi ke tempat yg diidam2kan….🙂
    Salam Ramadhan dan Selamat Berpuasa buat fais sekeluarga….

  10. fiziskandarZ says:

    manchester! fizee visited the stadium 8 times as she brought her guest when she studied there last time. looking at these images really bring back those memories. ramadhan kareem to u + family. mohon maaf zahir + batin.

  11. bEe says:

    Chelsea Chelsea…

    Tetiba pulak!!! hihihi

  12. azurachan says:

    Selamat berpuasa~

  13. kswsk says:

    mcm berat je beg plastik tu..byk ke memborong?

  14. sHa says:

    sKe sgt bacA blog nih.. sKe tGk gAmba ngAN inFo diER.. naK jaLan jaUh2 gitu beLum keSampaian lagik… tgK gambo pun ok..

  15. t says:

    honeymoon yg best! seronok lihat2 negara orang.. turn kak t tak tahulah bila.. huhu..

    gambar2 semua menarik.. tertarik…

    selamat menjalani ibadah berpuasa. lebih bermakna sebab menyambutnya sbg seorang suami.. raya tahun ini pasti lebih bermakna.

    selamat menjalani ibadah berpuasa..

  16. k.intan says:

    wah hard core MU ni ye:)
    selamat berpuasa

  17. salam..

    selamat berpuasa wat far east n wife..bestnye jenjalan..tgk ngr org..:)

Leave a Reply

