weekend or week end?

Posted: 14 February, 2011 in Uncategorized

weekend panjang tapi aku tak pergi holiday dekat mana-mana pun … busy settlekan few things kerja-kerja aku yang tertangguh …  anyway aku baru dapat schedule yang aku kena outstation end of this month … aku ke Negeri 9, Melaka & Johor atas urusan preventive maintenance … last weekend pula aku ada tengok-tengok sling bag for camera brand Vanguard … tapi model yang aku nak memang tak jumpa sampai sekarang … susah betul nak cari model untuk brand ni … aku dah malas pakai backpack … susah nak tukar-tukar lens bila berada dalam wedding job ni … so aku decide nak let go backpack Lowepro fastpack 250 aku tu … for those yang berminat, please do email me at faiz.engr@gmail.com for price … thanks & happy holidays!

Comments
  1. gadisbunga says:

    have a nice holiday!🙂

    nice pic.

  2. maya amir says:

    betul aa bro..my hsbnd pun dh let go backpack *tulaaa i dah advise die dulu pakai yg sling bag senang nak amek lens*..

    anyway..terbaaekk bro gmbr atas:)

  3. memang terbaaeek..angle canteekk..:)

  4. en_me says:

    nice perspective bro.. gudjobb

  5. Zairin says:

    Going South….ada rezeki di sana.
    Bagus tu and sambil tu boleh rehat.

  6. mcm mana gaya lah agaknyer u snap this photo ek? *wonder* hehehehe
    ada tak possibility u kena baring atas jalan?
    huhuhuuh :p
    mabeles hokkay!

  7. t says:

    hi… apa khbar? gambar ni memang ada kelas!

  8. Yati says:

    Shot2 FarEast memang menarik. Ni Le Tour D KL ye?

  9. khairilmustafa says:

    yooo brader

    lama x nmpk

    mane skg?

    hahah..aku kira solo la kot wat ms nih

    tp slalu if de job aku akn bw cak skli laa

Leave a Reply

