album – majlis cukur jambul mikhail

Posted: 31 May, 2010 in Uncategorized

second album yang aku dah siapkan dan hantar dekat client … dari jauh lagi Kak Linda dah senyum-senyum … dalam facebook pun dah tanya-tanya pasal album … sorry Kak Linda, lambat sikit deliver album sebab baru balik dari outstation … sama juga, aku happy bila tengok Kak Linda happy dengan album dia …

bila aku buat album ni memang banyak aku belajar … dari benda-benda simple sampai la benda-benda yang susah … aku dah mula adapt dengan kerja-kerja mengedit ni … hope in the future aku lebih banyak idea & lebih cantik hasil aku dari masa ke semasa … ada 3 album tak siap ni … satu tu dalam progress, 80% dah siap🙂 hope dapat siap by end of this week … till then, enjoy the output😉

Comments
  1. ezaiedinRIN says:

    nice bro. mantap gambar dan cantik albumnya..
    ye bro.. masa kekadang menetapkan hasil pada kerja dilakukan..
    memerlukana penumpuan tanpa gangguan.
    yang mana jika terganggu.. boleh menjejas hasil yang sepatutnya.
    sekadar pendapat.

  2. fiziskandarz says:

    ah sudah ada custom album we like! we like! design yg kemas.. keep up the good work alright😉

  3. baayah says:

    mmg tersangat cantik….😉

Leave a Reply

