permulaan weekend aku

Posted: 20 November, 2009 in Uncategorized

Aku baca Digital Camera Magazine (DCM) bulan ni banyak pula cerita pasal nak shoot gambar binatang … so mula la tangan gatal cari gambar binatang … dapat la gambar kat atas ni … lupa aku nama binatang ni …

petang tadi habis keje bergegas aku cari software Photomatix dekat kedai² jual software pc … kedai ni kata kedai hujung ada jual, aku pegi kedai hujung kata kedai depan ada jual … damn! kena game aku … sapa ada? boleh pinjam? aku dah gian HDR …

Comments
  1. aie says:

    ini semua dugaannya…

  2. uhuhuhu style..pndai dia posing:p

  3. schoepentoeter says:

    tu bukan lutong or mawas ka..
    pose menarik la babe..

  4. and says:

    salam kenal…
    comel menatangnih..hehe.
    dh dpt software tu.. klu nk aku ada..

  5. andaQ says:

    apekah name beliau??

  6. cak says:

    itu anak king kong tu…haha. nice bro..moment, flare, angle cantik..hehe.

    >> 2 hari aku berkampung kt opis wiken ni bro.

  7. abby says:

    assalamualaikum bro.
    thanx visit fp abby.
    comeynye binatang ni.
    huhu…
    gune wordpress best x bro?

  8. azurachan says:

    Itu pelakon dlm citer Night at the Museum kan? ahaha.
    Kedai kat sini pun kata software tu ada dijual kat kedai sana. ;p

  9. yaR-t says:

    far-east bila mau outing lagik?…geng putrajaya jd organizer la kali nih hehe…
    cari software photomatix ke?…rasa kitorg ada, tp installler entah ke mane. nak kena mencari dulu…tp kalo nk, dtg je opis abg mamat bila2,segala mcm software ada. larat x larat je nk download.(line internet kt telekom tuh laju sikit dr umah hehe)

  10. k.e.r.i. says:

    lama tak singgah sini.
    huhu

  11. Peq Garage says:

    salam bro..
    thanks kerne sudi singgah ke blog sy..

    p/s: download jew software tu kat tnet.. carik skali key.. atau pakai plugin lucis art plus noiseware professional.. plugin utk adobe photoshop

  12. lan says:

    memang comel menatang tu dok skodeng ko n ko lak dok skodeng die,,,,hahahahaaa

  13. re : thnx bro.. mujurla xde pape yg brlaku… yg penting, keselamatan family aku slamat…
    thnx again bro..🙂

  14. seb baek takat gian hdr je….gian dadah, dedah…. ha tu baru parah.

    Entryku kali ini

    Sahabat dicari bukan seteru
    Tindakan jangan terburu-buru
    Pulang dengan semangat baru
    Terima kasih kepada guru

  15. ezaiedinRIN says:

    bro, mantap shot ni.
    hdr.. nantikan hasilnya.. pasti hit lagi nanti,
    ipoh mudah dapat software tu.

  16. Salam, Fareast!
    Lama sungguh tak singgah sini🙂

  17. peijan says:

    uiks comel natang ni.. ang shoot kat mana..

  18. saNi says:

    : wah..teruja ngan binatang yer..ape Lagi..jom ar zoo negara..ahaha nice..

  19. helmiyani says:

    HDR tu yang ala2 dave hill ek? saya pun suka tgk org buat, tapi nak buat snirik tak pandai..huhuh

  20. zh says:

    hak ah weh comel gila..best kalau dapat bela sekor ni! ;))

    pandai pulak ha dia pandang kamera…

  21. khairilmustafa says:

    stail bro!

  22. zakwan says:

    try guna Topaz Adjust utk wat HDR..more simple n fun 2 use..

Leave a Reply

