wedding bob putih

Posted: 17 November, 2009 in Uncategorized

beberapa minggu lepas, aku dapat sekeping kad … agak wangi kad tu … “kad kawen ?” damn! jangkaan aku betul … tapi dari siapa?perghhh! member aku time diploma dulu dah nak kawen … bob putih nama dia … jangan tanya kenapa aku dulu orang panggil bob itam … demmit!majlis berlangsung di Senawang, Seremban … ramai juga yang datang … member-member sekolah dia … member – member diploma dia … member – member dekat UK pun ada … meriah! lepas lagi sorang member bujang aku …

Comments
  1. andaQ says:

    ok aku xkan tnye knpe org pggl ko bob itam.. 🙂

  2. wannsscfs says:

    Tak nampak pon kelibat kat Pameran pengantin tempohari….sib baik Ecah ada…ekekekekeke

  3. cak says:

    owh..dulu member2 ko panggil ko bob itam ke.

    >>perempuan kt tangga itu kakak gua beb..hehe.

  4. wannsscfs says:

    Shaari/Zahrul/iZan/Ecah/Juhalen/Awie/Watie/Syafiq(videographer)

  5. haniframli says:

    bob itam..adakah ko seyes mninggalkan cik samporna ko tu?? aku dlm proses mninggalkan winston light aku tu..alhamdulillah..aku hmpir berjaya dan xkn patah blk da..

    ko g ke pameran hr tu..aku g dowh..niat nk jmpe dieorg2 ney la..p xkesampaian..aku dtg cpat sgt…dieorg yg dtg lmbt sket..huhu

  6. Hitam ke putih ke tak jadi masalah
    Ada ke orang hitam tak dapat pasangan
    Teringat ayat ini yg famous dulu2
    “Tall dark and handsome” hehehe

  7. Iezah Azizam says:

    btl tu pakcik PI…..
    hitam itu menawannnn……..🙂
    pesal kena halau ngan bob putih? ko usha binik dia ke? hehehe

  8. GLizZY says:

    ~ Cepat2 update, nk tau kesudahahan Bob yg berwarna ni..
    (,”) Merci..

  9. fiziskandarz says:

    wahhhh gamba yg sungguh ceria! i like!! i like!! xkan 1 jeh? nak tgk lagik!! nak! nak!!😀

  10. ezaiedinRIN says:

    nice shot potret ni bro,
    dah sampai seru kawan tu,
    time pun dah musim2 kenduri ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s