duit raya

Posted: 10 September, 2009 in Uncategorized

“banyak nya kasi duit raya …” kata brader tu …

“err …” aku sengih je …

“betul ni nak bagi banyak ni untuk duit raya?” tanya brader tu lagi …

aku angguk …

demmit punya brader misai … perli aku pagi-pagi puasa ni …

abis RM1,200 untuk 6 saman … saper jumpa brader misai rambut jarang-jarang pakai no staff 499766, tolong sekeh kepala dia untuk aku … buat lawak konon … aku tengah panas ni … dah la tekak kering …. haih …



nota kaki : Tiada aktiviti liburan sepanjang bulan ini … duit abis …

mulut member : “tu belum masuk saman pegi umbai hari tu??” berbulu je aku dgr …

Comments
  1. idida says:

    xmintak kompaun ke bob? kan boleh kasi kurang…

  2. idida says:

    tak mintak kompaun ke bob? boleh mintak kurang….
    dh tade duit raya pica n uwais plak

  3. aku saksi kejadian saman yg kat LPT tu (rujuk gambar terakhir)… masa kejadian ngeri tu aku ada sebelah bob dalam keta…

  4. aie says:

    adakah ini bermakna gua takkan dapat duit raya dari lu tahun ni?

  5. cak says:

    alahai bro kalau buat stok beli mercun kan best…

  6. andaQ says:

    aduyai…
    untung polis gni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s