sonar & revenge – The Making

Posted: 20 July, 2009 in Uncategorized

baru-baru ni aku tag Yol ke Sungai Buloh untuk shoot sebuah local band … nama band ni Sonar … sebenarnya hari tu Sonar tengah buat video clip & mereka request Yol untuk shoot pembikinan video clip tu … bertempat disebuah gudang tinggal, kami memulakan photo & video shoot … untuk photoshoot, Yol (The Photographer) yang in charge … untuk video pula, staff Lunchai Emas yang in charge … pengalaman yang baru juga la bagi aku shoot dalam pembikinan video clip ni … alhamdulillah! semua berakhir around 7 pm … kepada mereka yang tidak kenal lagi band baru nak naik di persada seni kita, sila google or youtube untuk mendengar lagu mereka … support our local music industries!

disebelah malam aku lagi sekali follow Yol untuk tag along bersama dengan OperaHidup untuk photoshoot band Revenge … untuk yang follow music underground zaman sekarang sudah pasti mengenali Revenge … apa² pun aku seronok bekerja dengan OperaHidup & band Revenge ni … spoting abis … muka ganas tapi dalam hati ada taman … haha😀 alhamdulillah semua task abis … OperaHidup pun puas hati dengan hasilnya … bertempat di Paul Place, kami setting lighting & semuanya … pelik pula aku Paul Place panas gila … tak macam 2 tahun sudah yang aku rasa tempat mini gig ni sejuk je dengan aircond … walaupun kami bekerja dalam berpeluh tapi hasil memuaskan hati semua orang … thanks to OperaHidup & Yol sebab ajak aku tag along buat task ni …


Peace, Love & Respect

FarEast

Comments
  1. LITTLESTARS says:

    WAHHH SONOK NYER…
    KENAPA TAK AJAK AKU?
    SAMPAI HATI KAU… WEEEE BEH TU SUDAH ADA ORANG BELI KER?
    ARD CALL KAU TAK DAPAT PUN.. HAMPEH TOL….

  2. setting ade batu2 tu..cool!

  3. cak says:

    best weh. len kali klu nk join blh tak agak2..ehe.

    UPM jom.

  4. faried says:

    serius mmg cun
    mesti diorg puas ati punya ler…

  5. haniframli says:

    owh aku igt rimba bara tadi haha
    style bro..
    xsume org dpt shot pe yg ko shot ney

  6. wannsscfs says:

    hehehehe….bw mmg ada nilai seni yg tersendiri…..wahhhhhh dpt shoot pembikinan vdo klip..bestnyer….jom letak lagi bw banyak banyak….hahahahahahaha aku mmg tgh giler bw skang….

  7. andaQ says:

    fulamak..style abes..
    cool la bro..🙂

  8. Zati says:

    woaaaaa!!!! kamu dapat peluang dan pengalaman yg best dan berharga lah..cemburu taww!!wekekeke..untung encik paiz ni ~ ;p x dpt album free ke?hakhak

  9. reyanz says:

    AKU SUKA SANGAT PICTURE 2ND TU.. HEHEEE..

  10. ::: the first picture fantastic.. i dunno how u do it, but that was awesome..

  11. re: Tak bwk camera pon hr tu. Ada la sekeping gmbr dgn perantin yg diambil oleh photographernya, hehehe.. Tak jd dtg ek?

  12. dressing ado rupo cam zaman rock kapak la.

    Entryku kali ini

    Jalan-jalan Dataran Lang
    Jangan lupa Padang Matsirat
    Tiada hadiah nak bawa pulang
    Cukuplah coklat dan minyak gamat

  13. aie says:

    gua suka yang CLS kat batu tuh.

    cam metallica sial.

    lenkali ajak gua ye

  14. yaR-t says:

    Gambar no 2 tuh i vote! hehe

  15. ko ni mmg all rounder la…
    shoot ape2 pn menjadi…
    salute…

  16. Zati says:

    owww sonar…tau2…rasanya pernah ada satu lagu dia dlm koleksi..yg ape ntah tajuk lagu..tp ada fasha sandha ke apa ntah dalam lirik dia…lol

  17. wks says:

    BEst tuh…bila la saya nak berpeluang nak amik gambar gig cam bro…..Tak berpeluang lagi layan gig dan amik gambar….Mesti best….

  18. jeff says:

    >> biar rock sampai tua bro…:D

    ps : thanks for the birthday wish… :->

  19. Acaii says:

    fuyoo, stylo lah amik gambar band nih..:)
    dah lama tak dengar band2 rock nih,hehe..
    nice picture bro!!

  20. nice weh!

    mtv live stage g x?

  21. baayah says:

    rock jgn x rock…..😉

  22. fiziskandarz says:

    waahhh sunggguh ganas entry kali nihs.. kill kill kill die die die😛

Leave a Reply

