mini studio

Posted: 9 July, 2009 in Uncategorized

amacam? ok tak mini studio dekat bilik tido?

footnote : sebenarnya tengah bosan ni … dah lama tak buat aktiviti outdoor

Comments
  1. andaQ says:

    wah..
    style la.
    muat plak letak dlm bilik tido tu..😀

  2. kak dOd says:

    salam Eizzzz
    pergHH!!!!
    Mini studio tu
    kalau dah kene ketuk TONG tu mahu lentok giller erk
    kak dilla ada keyboard Ezzzz
    bolah aa gabung skalik (huhuhhuhuhuhuhu)

  3. Zara~AB says:

    uwargh! mini studio. suddenly miss kat my piano at home. btw, carpet ikea tetap menjadi pujaan hati ek?😀

  4. k.e.r.i. says:

    dasat ni bro.
    complete set.
    leh tumpang jamming kut.
    hahaha

  5. wannsscfs says:

    hahahahaha…bila nak start cipta lagu nie….terbaeklaaaa….jiran tak marah ke bila ko ketok tong drum tue….

  6. wannsscfs says:

    mlm esok mcm mana jadik ke nak main bokeh…apa2 sms aku lokasi….0133610712

  7. Zati says:

    kool bro!!

    boleh la compose satu lagu utk saya!! ;p

  8. syuk says:

    aku leh compose lyrics

  9. ikhwanmuda says:

    Salam ziarah. syukur je bro dunia kita warna-warni:) rascism hanya bagi mereka yg tidak memahami perbezaan. Allah jadikan kita berbeza-beza, berbangsa-bangsa supaya saling kenal-mengenal. peh jadik ostadz pulak aku, huhuu. kene gelak ngan andaq nnt. Anyway nice fhotos:)

    p/s: kalo dunia nih itam-putih je, aku takut termakan kayu yg kusangka coklat anakku…huhu:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s