wonderful weekend ~!

Posted: 8 July, 2009 in Uncategorized

aku ke satu tempat yang betul² buat aku enjoy and rasa relax … dikelilingi dengan orang yang pada mulanya aku agak kekok untuk berborak tapi akhirnya dia orang terima aku seadanya … alhamdulillah! macam² ragam aku tengok … ada yang kelakar & ada juga drama bersiri gaduh² dekat pokok … haha … mereka yang pergi sure tau apa aku maksudkan … BBQ memang sangat sedap … thanks to makda sebab sediakan ayam marinate yang best! ayahraman juga banyak membantu kami menyediakan apa² yang patut … thanks ayahraman! tak lupa cousins yang lain banyak membantu didapur & luar rumah … mereka semua spoting … dari makan² sampai la main Uno Card malam tu … gelak saja … esoknya kami ke sungai bermandi manda & menjala ikan … dah lama aku tak rasa suasana kampung macam tu … asyik mengadap hiruk pikuk KL, asyik mencarut je bila drive (buat tambah dosa), lebih baik lepak tempat² macam ni … at least tak ada aktiviti sangat, boleh lepak release tension borak² dengan mereka yang aku rasa macam dah lama kenal … ok la, lagi panjang aku menaip, lagi merapu aku … sempat juga kami bermain CLS😉



Foot Note : aku akan kesini lagi suatu hari nanti

Comments
  1. k.e.r.i. says:

    aku juga perlukan aktiviti macam ni.
    kepala dah serabut duk kl.
    btw, kat mana ni?

  2. wannsscfs says:

    btol tue….sekali sekala mmg best kalo dpt rilek gi mandi mandi ngan kengkawan atau family..dok borak borak, gelak ketawa bila ada yg buat lawak..mmg tak ingat keje kat opis…hehehehe teringat masa gi mandi air terjun kat kg arie tue…..

  3. Woooo… Mmg menarik aktiviti u ni. Dah la mlmnya berbbq, esok la gi mandi sungai. Menarik!! Last time gi mandi sungai kat sungai congkak one day before raya haji. Besh!!!🙂

    re: Kita jumpa di sana insyaAllah..😉

  4. cak says:

    huuuu.xtvt famili yg terbaekkk. nak kesana ajak aku sekali ya bro.

    >>takde ape citer je. esok ke tiomang…yeehaaaaa!!!

  5. ecah says:

    huhu.. bestnye picnic2..

  6. cak says:

    haha..yemz, sani and da gangsterisme…ahuhu.

    doakan kami selamat pegi dan selamat pulam ya bro.

  7. saupix ahmad says:

    seronuknya jalan2.. mandi2 tenangkan fikiran dari hiruk pikuk bandar.. malang aku tak sempat lagi nak berbuat demikian.. tetapi terubat ngan koleksi pixs yang menyegarkan dari bro.. sesegar ar terjun tersebut.. chewahhh..🙂

  8. aie says:

    wei design komrades wei design komrades

  9. jeff says:

    >> tak kisahlah terima ke tak bro…
    >> yang penting boleh join makan…:D

  10. tutcute says:

    gado2 bwh pokok? aiyohhh…. haha
    gr8 ektiviti. yee haa🙂

  11. cak says:

    hehe..

    mlm ni gerak. ahad pulam. doakan keselamatang kami ya..hehe.

  12. saNi says:

    jika kesaNa beritahu Lah yer..BesT semaCaM sgt…syok ar…

  13. Iezah Azizam says:

    syoknya buat xtvt camni… dah lama x join…..
    tp lepas mandi sungai & pastu buat bbq lg best… tgh2 sejuk pastu pekene makanan panas2 fuh nikmatnyaaaaa..
    nila la nak buat lagi xtvt camni… hehehehe

  14. syuksharkawi says:

    tengah bahagia tuh hahahahha

  15. Aishah Adnan says:

    hahahah makda.. memula terpikir siapa.. rupa nya makde!

    bob, kenapa ayat macam karangan sekolah rendah?

    p/s: CLS tu apa?

Leave a Reply

