training habbbiiiisssssss …

Posted: 13 May, 2009 in Uncategorized

pagi-pagi buta sekitar pkl 5 pagi aku bangun … bersiap-siap serba serbi, aku ke 2 3 tempat pick up member-member office … engineering division hari ni ada training dekat Bukit Tinggi hari ni … alhamdulillah pagi tu cuaca cerah … ni menambah semangat aku nak meronda dari join training pagi tu … haha … aku tau boss aku baca blog aku ni … heh! sesi training habis dalam pkl 3 ptg … siapa cakap Bukit Tinggi sejuk? berpeluh juga jari aku ni menekan shutter camera disebabkan aku dengan Syakir je yang bawa camera … ada je request nak shoot pics … sorry, byk pics lagi aku tak upload … ni je jadi tatapan … sebab computer aku power supply blow malam tadi …

Nota kaki : jari aku berpeluh lagi sebab nak edit pics pakai touchpad laptop sahaja tanpa pakai mouse … wei! siapa tibai mouse aku?

Comments
  1. andaQ says:

    uiks..
    mouse pon ade orang tibai gak?
    mmg sangat sadis la edit pic gune touchpad laptop jer.
    hohoh..

  2. cak says:

    pergh..training kat bukit tinggi. best la wei..

    jom pi bukit beroga sabtu nih. ada brani??

  3. kak dOd says:

    bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bukit TINGGI

    East
    hang nak ikut tak Gi zoo ngan abang meor (huhuhuhu)

  4. cik ecah says:

    boss.. marah die ni.. org anta pi kursus..die nak berjimba plak..
    *tu la tu.. nak wat cam ne..hot terlebih.. sudahnye skang i tak cakap ngan die

  5. mshafie says:

    Assalamualaikum..

    Nice composition tuk entry Bukit tinggi nih..

    Anyway tahniahler sebab berjaya releasekan stress tu dekat Pulau Perhentian masa entry vacation tuh..suma org ada ‘bad hair day’..aku jek belum pergi vacation kat mana2..low budget sekarang nih..

    Aku ada musykil sikit..ngko ada konfontasi dengan individu tertentu ker?? Bersabarlah..mereka ada tangan untuk menulis..ada mulut tuk berbicara..tapi akhirat kelak tangan dan mulut mereka itu yang akan berbicara di hadapan Tuhan yang Maha Esa atas apa yang mereka kerjakan…

  6. yiyani says:

    wow cam best jer bukit tinggi nih.. must go one day..

  7. tutcute says:

    lawanye tempat ni…
    mouse kena tibai? hampeh…
    mouse aku plak rosak. lg hampeh. huhu….

  8. faried says:

    best ler plak ai… training sampai ker sana
    klau ler opis aku nk sponser camtu gak..
    kira mantap gak ni edit pkai touchpad jer =)

  9. 1001kenangan says:

    salam, bro..
    mcm mn edit BnW mcm tu?.. cantek le.. hehehe..

  10. Zati says:

    bukit tinggi macam tak best kan?

    ke best?

    hehe..

    saya rasa letih drive ke sana je..bila sampai..perasaan ‘wow’ tu hanya berapa percent…:P

    tapi tetap cantik =)

    bro ni best ler kerja sambil bleh jalan2…

    lepas ni ke kuantan plak…:)

Leave a Reply

