rezeki

Posted: 7 May, 2009 in Uncategorized

aku tak pernah pertikai aper yang korang buat … aku tak pernah perli cara korang cari rezeki … aku siap tolong lagi … tak aku minta sesen pun … aku? aku kena perli gila babi punya … dari blog, band, music, pics, member² & life aku … dah rezeki dari kerja² macam tu aku dapat, nak buat macam mana … dah benda tu aku minat buat, takkan life aku pun nak kena control? dari dulu aku buat kerja² macam ni … dari universiti lagi aku buat kerja² ni, takkan baru sekarang nak pertikai? baru nak perli² aku? aku tau, hasil aku tak selumayan korang … tapi aku cuba juga survive dalam benda yang aku minat … lantak la, entry ni aku buat auto upload 3-4 hari akan datang … mungkin time tu aku dah tak stress … mungkin ……………….  emosi ….

Comments
  1. a.r.i.e. says:

    rilek lah bro.
    mulut orang bukan macam mulut tempayan.
    tapi bau macam longkang.
    haha

  2. wannsscfs says:

    biasalaa tue…dengki…..asalkan apa yang kita buat tue tak merugikan kita yang penting kita suka…apa ada hal….

  3. cak says:

    lantak la apa org nak kata bro..just dont give a shit to people’s mouth.

  4. azrulsham says:

    relax beb….yg penting kita x hipokrit pd diri sendiri dan persekitaran sudah……lu tetap menarik pd mata gua (ayat berbau hubungan sejenis ke?? hahaha….)

  5. yiyani says:

    sapa yg jahat sangat nih ngan encik fareast.. habaq mai.. nanti saya suh kucing2 saya pi tokak.. hehehhee.. sabar bro..

  6. DQ says:

    let people talk or do all they want, as it is we can’t stop them.leave it to God as He is Most powerful. we only pray for the good things for our life and dear ones (amin)

  7. We can’t control others so what we can do is just ignore them though it’s kinda hurts.

    p.s.: Caya la ayai jd model… ;p

  8. aie says:

    rilek ah bro..

    “dorang” gurau2 jek tu…

    sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula kawan2, kan?

  9. yang says:

    yang penting rezeki you sumber halal. pedulikan mulut diorang yang sememangnya macam haram.🙂

  10. cik ecah says:

    ishhkkkk…jahat betol mulut “diorang” tu.. u bg tau sape.. meh sini i rikishi kan “diorang” tu..

Leave a Reply

