Lots of love in april – kpg rinching hilir

Posted: 28 April, 2009 in Uncategorized

hoi hoi … aku kembali! haha … mcm ada orang tunggu aku je😛 nway setelah aku ‘melarikan’ diri dari semua org, aku kembali membuat kerja-kerja rutin aku … ok, kali ni aku shoot couple dari kpg rinching hilir … agak jauh pendalaman juga kawasan photoshoot kali ni … aku melirik jam, hampir pkl 6 ptg … kerja perlu diteruskan … tag along dengan Yol (The Photographer), aku layan shoot … couple ni mmg peramah kalau buat kerja dengan mereka … lokasi kami didusun rumah mereka sendiri … sudah abis photoshoot, kami dihidangkan mee goreng & kuih org putih (nugget) bak kata tuan rumah … haha … apa-apa pun makanan ptg tu mmg sedap … terima kasih utk itu …

foot note : “jangan berkata pasal chenta, jika tidak tahu ertinya!” aku bodoh atau kau bodoh? (aku tau kau baca blog aku)

Comments
  1. aie says:

    ahh! gua tanak tengok yang ini!

    gua mau gambar pulau, bot dan boxer spongebob!

    hahahaha

    wei nnt dtg umah ecah bawak laptop ada barang gua mau kasik

  2. mantap la sifu!!!!🙂
    nota kaki pun mantap jgk….sifu ni dr.love ee….

  3. cane ko edit kasi soft camtu?
    surface blur ke?
    kaler mmg menarek n tertarek…

    psl gmbr aku tu…
    aku tgkp gune filter ND8 pastu edit hdr…
    lastly touch up lg dlm photoshop…

  4. cak says:

    hoi..hoi..kamu jgk ke pantai? so..mana pantainya..hehe.

    editing adalah menarek..foot note plk agak mendebarkan.

  5. andaQ says:

    tuh dia.
    da pulang da..
    nnt upload pic kt pulau ekk.
    btw cantek la ko edit pic tu..
    suke2..
    pic last tu sgt romantik..🙂

  6. yaR-t says:

    Salamm…khabar baik2 jer…bz skit la lately, Far-east.. bro mamatt tanyer ape name company?…sbb aritu dia pon ade pasang satellite utk project “TM On Wheels”. Dah lama tak outing aa…racuN aa bro meor hehe

  7. baayah says:

    comei je pasangan ni…….
    cantik editing nih, soft je…..
    buat surface blur ke?

  8. faried says:

    semua org citer pasal gambo pulau ni
    nk tengok jugak ler =)

  9. haniframli says:

    gmbr pulau kompem gmpak ney..
    toning anda smakin best..
    kikis ilmu yol tu hbis2 hehehe

  10. wahh…
    ini gmbr sudah dlm mcm alam fantasii…

    anda sentiase tag ngn si yol aaa…
    nasehat kt dia jgn sibuk bekerja jrr… skali-skale usha la awek, ehe…😉

  11. jeff says:

    >> melarikan diri dari semua orang…?
    >> sampai hati tu…

  12. kak dOd says:

    salam East
    shuntek shoot ni
    nostal Gia sunnguh….
    apepun shoot fareast diantara senarai yang terbaik
    keppiruPPPPP

Leave a Reply

