F1

Posted: 7 April, 2009 in Uncategorized

F1 satu sukan yang rata-rata peminat nya diseluruh pelusuk bumi … F1 sukan yang penuh dengan kemajuan teknologi yang punya kemahiran dari staff didalam pit sampai la ke driver … walaupun diadakan setahun sekali, sukan ni mampu menarik ribuan peminat sukan bermotor di Malaysia … aku telah planning dari sunburst lagi utk tgk F1 … hanya mampu sambar tiket berharga RM100 membuatkan aku memanjat pagar (dah mcm PATI) melarikan diri dari pihak berkuasa … fuh! dapat juga duduk bwh bumbung … aku, syuk & radzi sempat meronda disekitar enterance sebelum start race … punyer la panas, menapak dkt 2 kilo jauhnya dari parking nak ke entrance … nasib baik aku dpt parking free, pakai sticker pass tahun lepas … heh! pada mulanya hujan begitu lebat, membuatkan aku geleng kepala & rasa tak sedap hati utk shoot … alhamdulillah permulaan race cuaca amat baik sehingga lah jam sudah dkt 5.30, hujan lebat turun membasahi circuit … aku berteduh dibawah kedai burger yang mahal nak mampus harganya … dah la burger kosong je, perut lapar punya pasal, aku sebat juga … penat photoshoot wedding semalam tak hilang lagi … F1 punyer pasal, redah juga aku pegi ke Sepang … owh! esok nak balik Kuantan, rindu aku dekat Kuantan … especially makanan-makanan dekat sini … semua sedap! memang aku kena cari ‘orang’ Kuantan la gamaknya … heh! abis F1 sekali lagi aku membakar lemak dengan berjalan 2 kilo lagi ke concert Jamiroquai yang terletak diatas bukit … nak shoot Jamiroquai live punya pasal, aku gagahkan diri juga … hujan renyai-renyai … tanda-tanda hujan nak berhenti masih tak ada … aku jumpa cousin aku feeda dgn bf dia yang hot & kak ijan … nasib baik la Jamiroquai lagu jenis slow dance and tak heavy sangat … kalau KOrN tu mau pengsan aku berpogo dekat tengah-tengah lautan manusia tu … salute pada Jamiroquai punya performance … crowd pun not bad … hujan renyai-renyai langsung tak membuatkan manusia di depan pentas patah semangat … terus layan lagu sambil menari mengikut beat lagu … cool kan? relax je … hari yang full tu membuatkan aku tido meniarap disebabkan sakit belakang yang teramat sgt … heh!

Foot note : esok ke kuantan pula!

Comments
  1. wannsscfs says:

    waaahhhhhh semangat tul kawan aku nie gi F1…aku dok umah ajerlaaa..lagi pun hari hujan aku bantai tido jer…hehehehehe…takkan tue jer gambar yg ada…gadis litar takde ke? nak gak aku tgk mcm mana aksi gadis litar musim nie

  2. baning says:

    Nice work bro!
    Dekat ngan rumah aku tu …. lain kali sound la kalu nak datang. Buleh aku belanja kau kat kedai mamak

  3. k.e.r.i. says:

    tengok F1 depan tv boleh baring sambil layan hot choc.
    haha.

    psst ~ kirim salam dekat seafood tanjung lumpur. huhu

  4. andaQ says:

    sgt bersmgt smpai sggup pnjat pagar ek..
    hehe..
    suke pic no3 tu..
    smart aje..πŸ™‚
    btw..kuantan ktne bro??

  5. cak says:

    ada sihat..ko ada sihat ke takde sihat..hehe.

    pics best bro. blh panjat pagar ekk..??

  6. peijan says:

    weh da blk dr jalan2 ke.. demn.. byk gila tempat ko g.. jeles plak.. demn3.. huhu..

  7. Last year dpt pegi tp kat hillstand je la tp this year last minute br my sister ckp dia ada free 3 tickets worth rm500 tp that time i dah kat birthday party so tak dpt la nak pegi. Sedih gak tp nasib baek gak tak pegi sbb ujan lebat, hehehe..πŸ˜€ Tp nak tgk jamiroquai…😦 Pape pon, nice shots!!!πŸ˜€

    re: Fisy eye tu bkn i punya. Official photographer yg punya gmbr tu, hehe.. ;p

  8. haniframli says:

    rjin sungguh ko bejalan ney yg mmbuat smngt aku nk bejalan juga semakin mningkat..bro..len kali ko nk g event cmney ko kne bwk bekal beb bru la btol..senang..nk bli confirm2 mhl nk mampos

  9. LITTLESTARS says:

    apsal tak ajak aku wei…..
    kau lupa aku ker??? uwaaaa…uwa…..uwaaa…..

  10. fiziskandarZ says:

    perrrkhhh wedding -> f1 -> kuantan!! saya adalah tabik with stamina + determination!πŸ˜€

  11. Zara~AB says:

    fareast, u peeping thru my blog ek? hehehe. yeap, agak malas nak update ar! keje berlambak. but i did sbb di”sound” oleh anda. hahaha. F1! wei selamba je panjat pagar! bagitau lar nak gi, ada ticket lebih lar.

  12. 1001kenangan says:

    salam, bro…
    caya la bro.. nak masuk kena pakai pass ke? teringin jgk nk masuk sepang tu… hehehehe

Leave a Reply

