Paloh – Day 2

Posted: 14 January, 2009 in Uncategorized

aku masih di paloh … keliling kelapa sawit … The whole day aku install satellite … mmg mencabar … dengan weather tak berapa baik & keadaan tanah yang lembut membuatkan satellite pole aku tak berapa stabil … mata dah la still mengantok sebab last nite tdo 2 jam setengah … alhamdulillah semua ok tadi … ramai pekerja dekat ladang kelapa sawit tadi tgk aku dengan member aku buat keje … mungkin sumthing new kot bagi dia org kat kilang tu … ader juga la yang bertanya dkt aku, aper benda aku tgh pasang tu … heh~! nway part seronok ptg tadi, aku nampak org asli paloh menari shuffle dkt ladang kelapa sawit … paloh cool~! heh~!šŸ™‚


1.42 am

time to sleep

Comments
  1. xjoin menari sekali ker…?

  2. rai says:

    mana gamba menari shuffle? nak tgk….šŸ™‚

  3. shabihan says:

    paloh ni kat ner?? kalau cherok paloh yang kat pahang tue aku dah sampai!!

  4. ingatkan jenjalan lagik…
    kalu ada pic muh nari sama itu org asli lagik best…ahaksss

  5. fadzliali says:

    lighting best,,,,,,

  6. tutcute says:

    amboi… comel lah pula beraksi sedemikian. huhu…

Leave a Reply

