Youth 09

Posted: 10 January, 2009 in Uncategorized

celik mata dah pkl 10 pagi … letih balik dr bintulu tak hilang lagi … aku capai towel then mandi … breakfast jap, terus gerak ke pwtc … cuaca agak baik pagi ni … tak mcm bintulu … hari² hujan … aku melangkah ke pintu masuk pwtc … ramai~! dari yang muda, sampai ke tua … mcm² kerenah ader … lepas aku register, aku holler cak, fareez & aneep … dia org dah sampai dulu … yemz still tak nampak lagi … capai DSLR aku, terus shoot & berjalan ke booth² yang ada … sempat aku melayan shoot dekat booth lomo … kali nie, lomo wall antara terbesar yang dia org buat … nak sambar sehelai t-shirt lomo tp chics cun dkt booth lomo ckp ader warna putih je … haih~! cancel aku nak beli … shoot sket dkt lomo wall then layan battle of the bands … dgr citer beratus gak band yg masuk … ada la member aku 3 4 bands yang join … makin padat dewan dengan manusia yang bergelar REMAJA … termasuk la aku yang muda REMAJA … diulangi muda REMAJA   :P  puas aku meronda sambil mengorat chics² dan bukan makchics, aku usha jam dah pkl 6 … masa utk berangkat …


Marjan – This girl bukan nak tunjuk F*CK, dia buat PEACE … aku je click shutter lambat … dont blame her, blame me … sorry marjan

Cak

Lomo Wall – Sempat aku jumpa Moqh & G-Beck jap tadi

Aneep

Comments
  1. aie says:

    siot tak ajak wa! =(

  2. fareezkario says:

    manela gbr aku..ko x snap pon..huhu
    naseb bek aku snap gbr sendiri..haha
    xpe2..nntikan update aku plak..tggu 3 kali subuh k..

  3. hanif ramli says:

    farez ko cmera freak
    heheh btw bro upload la bnyk lg heheh
    ko mmg mude remaja la di ulangi REMAJA
    cak pn begitu hehehe

  4. hanif ramli says:

    hahah mmg la bnde x biase pki kn
    btw bro ko prasan x pix marjan yg aku snap n ko snap
    beza shutter 0.001 saat je hehe

  5. syafik says:

    Haha. Bestnya! Diriku ini sangat jeles kerana tidak dapat menghadiri event untuk remaja yang terbesar di Malaysia tersebut.:|

  6. cak says:

    haha..mmg muda rumaja, isap rokok berpam-pam. err…aku nak kopi pic itu ya.

  7. lii says:

    FAReast-TQ bro.same goes to u. moga anda terus success & makin success taun nih 7 taun2 yg mendatang 😀 heh, xde hal bro. no biggie at all. artwor mane yg lu ambik tuh? leh kalik btau je gua. gua eh setkan wallpaper utk lu n send to ur email. kalau artworkterbaru nih, lu leh masuk myspace gua (www.myspace.com/liiproduction) & save top header gua tuh. lebih clear (sbb gua pakai photobucket) berbanding file2 yg gua upload fotopages nih.

    heh, sejak friday, gua dpt byk sms tanya samada gua turun YOUTH event nih.x lupa jugak maki nista & sesi merajuk darik mereka2 yg sedikit emosi ‘coz unluckily i cudn’t join u guyz thre this time. perhaps next time.enjoy the last day at the event tomorrow & regard to the kids~

    the devil himself,
    -redblackstudio-
    (malaysia)

  8. rep
    a’ah, aku lepak kt lomowall je, mase ko lepak situ aku tgh round2 kot…

    sambar je la shirt tu, awat xleh pki putih?😛

  9. k rose says:

    website tu tuk bisnes aje bob..
    personel nya masih disini

    http://dygina.fotopages.com

  10. yEmz says:

    bro..

    sori..

    rituh jmp hang kejap je..

    korg la ntah menghilang ke mane..

    hahahaha..

    serius..

    aku x shoot ape2 pon kt youth..

    bw je kamera..tp mls nk snap…

    hahak

  11. yiyani says:

    uwaaaaa.. suka giler dinding berfoto ittew.. nak la jugak bergambar di situ..

Leave a Reply

