mlng petronas bintulu – day 4

Posted: 8 January, 2009 in Uncategorized

Now tgh prepare report & presentation esok pagi dengan org petronas … byk nak kena cover … now dah pkl 3.04 am … luar ujan masih lebat … member aku dah nyenyak tdo … terasa nak type blog plak malam buta nie … esok dah nak balik kl … hari nie mcm hari biasa, aku struggle settle kan keje … owh~! best btol makan ayam penyet dengan air 4 warna … part klakar bila minah dekat shell buat slank kl … dekat shell area town … pkl 12.45 pagi ..


“Kak, amikkan air ribena tu” tunjuk aku dari luar pintu kaca shell tu …

“Yang maneee?? yang ribeneeeee nie keeee?” beria akak tu speaking KL ..

“Huh?” terpinga aku … “ribena tu kak … haaa … yang tuuu” aku menggangguk tanda btol apa yang ditunjuk akak tu …

Hahaha … berdekah member akak tu gelak kan akak yang tgh amik air ribena tadi …merah padam muka …

“sorry la, kamek sik tau cakap KL” explain akak tu bersungguh …


Foot note :- Sorry shuk~! gua tau lu org sarawak … bukan gua nak kutuk lu bai … klakar! heh~!

Comments
  1. lii says:

    harharharhar~ thats interesting~ kadang2 pelik2 gak kuar perkataan bila org luar cuba ckp bhsa tempatan. x kira la kat mana. heh~ page baru je update. busy sket la this lately. hope u gonna like it~🙂

    Happy new year to u. may this new 2009 year & the years ahead brings u more blessings, lucks, & fortunes~🙂 havva great day🙂

  2. akina says:

    ayam penyet dengan air 4 warna????
    mcm maner tuu???
    raser aper???
    sedap ker???

Leave a Reply

