mlng petronas bintulu – day 2

Posted: 6 January, 2009 in Uncategorized

hari kedua aku dekat Bintulu … hari nie juga la aku start keje … byk abiskan masa dekat MLNG Petronas tadi settle kan keje … tak ada yang menarik hari ini … da whole day byk aku try makan makanan & minuman baru … pernah dgr ayam penyet? sini mmg marvelous la😉 pernah minum teh 4 warna?? sedap~! nak kata teh ais pun tak … nak kata rasa cendol pon tak … semua ada la dlm air tu … cahaya senja menyentuh bumi membuatkan aku rasa menyesal tak bawa dslr … kalau tak, aku bley sharekan dkt sini … bayangkan cahaya ke merah merahan menembusi gumpalan awan hitam dan menyimbahi lautan … subhanallah~! cantik🙂 tu je update hari nie … nak layan blueberry cake b4 tdo … heh~!


Foot note :- still hujan da whole day … masih tak dapat jalan kan MISI aku …

Comments
  1. bontot manok says:

    palat kau! datang sitok tau mok makan ajak. kimak!

  2. PJ says:

    pengalaman yang menarik…tidak semua orang berpeluang merasainya…

  3. Jayjay says:

    My husband has been offered by MLNG & this is the third month he been there. very tough for us as a husband & wife. He moved to Bintulu just because of this offer. hope MLNG is not like Indah kabar dari rupa. Should I proud just like what u do in this blog???? Probably not…..

  4. Apakah... says:

    Benar ndakkkkk kah….

Leave a Reply

