blog? apa itu pada korang?

Posted: 4 January, 2009 in Uncategorized

Member aku tanya …

“naper nak blog?”

“apa best nyer blog?”

“apa cuba nak disampaikan dalam blog?”

dari perspektif aku, aku mem blog kan diri pon byk sebab nya … blog nie tempat aku nak luahkan sumthing yang mungkin happy, sedih tak pun marah … kira blog nie medium perantaraan aku dengan pembaca tak pun that person aku tujukan … yup~! aku mmg tak pandai nak ckp straight forward dengan org … tu mmg aku akui kelemahan aku … so, dgn blog nie, aku dpt bgtau semua yang aku simpan selama nie … aku jenis nak jaga hati org je … aku x reti nak perli² & marah² depan org … paling kuat pon aku tarik muka tak pon aku ‘lari’ kan diri dari problem tu … heh~!

“naper perlu bgtau semua org?”

bukan hendak bgtau semua org, cuma aku rasa dengan blog nie aku dpt share dgn semua org … tanpa dia org minta atau peduli dengan apa yang aku nak bgtau atau cerita dekat dia org … even secara tulisan, even tak ader org respon skali pon, aku rasa puas … puas dengan aper aku rasa kena dengan cara aku … at least they know apa aku rasa that time …

“kau tak rasa mereka akan persendakan & bercerita dengan apa yang kau tulis satu hari nanti??”

owh~! itu hak dia org … sebab blog aku pon publish kepada public … semua org bley baca … tak ada benda aku sorok pon … semua tentang benda² yang aku buat dalam kehidupan seharian aku …kalau dia org bercerita psl blog aku … maksudnya dia bercerita psl aku … kalau dia mengutuk pasal blog aku, mananyer dia mengutuk aku … heh~!

“kira macam diari?”

yup~! lebih kurang la …

perbualan terhenti bila shisha yg kiter org order sampai dkt meja … layan shisha nenas tu, terus lupa perbualan awal tadi … manthol~!

pic ferrari berhabuk dlm mini studio aku🙂

Comments
  1. jeff says:

    >> kira dairy abad ke 21 la tu…:D

  2. syuksharkawi says:

    aku setuju beb…kite hanya ingin menulis dan terus menulis

  3. gezzeg says:

    huhuhuhuh aku pun nak wat blog jugak lah! tapi malas tul nak nulis2 neh…

    ada petua tak bro?

  4. tutcute says:

    hehe. sharing is caring, bebeh😀

  5. maya amir says:

    blog bro..blog jek.. biaq laa org dok tanye nape nk blog..nape itu..nape ini..janji hati puas..slmt thn baru:)

  6. littlestars says:

    aku pun baru nak buat blog….
    tapi aku tak reti beb….
    ajar sikit… hehehehehe

  7. syafik says:

    Blog? tempat untuk aku berkongsi dengan orang lain.😀

  8. linda says:

    byk idea bgus tulis blog..kembang kan kekretipan

Leave a Reply

