Open House

Posted: 2 November, 2008 in Uncategorized

Nie pics raya baru² nie … open house (sebenarnyer open hotel … haha) nie di buat di Holiday Villa, Subang … nie sebenarnyer event TELITI Computers Sdn Bhd tmpt aku cr rezeki hari² … hehe … ramai juga yang dtg bawa family … aku?? mcm biasa bawa perut … heh~! bermula pkl 12.30 sampai la pkl 6 (aku last balik …) … sumer berjalan lancar … program nie di cover oleh beberapa photoG officemate aku … antara nya Syakir Zainol & Kak Rose … siap ajak satu umah anak² yatim berhampiran Subang utk diraikan … cukup report utk ari nie … aku penat!! baru balik dr wedding kt kepong …


Next entry : No title yet … Heh~!

Comments
  1. cak says:

    apasal tak ajak aku. kalau tak bole aku bawak perut aku sekali.

  2. ecah says:

    wehh…encik apek pon ada.. lama tak jumpe jejaka kacak tu..huhu

  3. mshafie says:

    sedap ah..asih melantak jek kejernyer…

    wah ader otai main biola eh…….

  4. kiro hebat la kompeni hang buleh buat jamuan kek hotel. apo pun kerano kojo kuek kitolah kompeni itu maju….

  5. yatie says:

    amboi… meriahnya sambutan raya… siap ada pak cik biola lagi…he..he…
    – gambar pica tu cute la…

  6. hanif says:

    hahaha..
    suwie2..
    niat nk anta gmbr je kt sn..
    xtaw la plak bley sesat smpi ke dalm 2..
    hehe..

  7. anep says:

    huhu..aku mkn biase2 jer..xder pegi mane2 open house pon…sakit perut tgh exm ni..sakit perut sbb TENSIONNNNNNNNNN..

  8. jeff says:

    nampak menarik dan happening…:D

  9. littlestars says:

    wah!!! tak habis lagi entry raya….
    kite dah start wat keje dah….sampai jariku luka…
    eayda nak cepat potong tali…capai pisau pelit atas meja…walhal gunting ada… tak nampak gunting tu..dah terbelah jari baru nampak gunting tu….
    hampeh betul…..

  10. shiemz says:

    very the nice pic la bro… dah hbs ghaya pun ade lagik event ghaya yek… ehehhehehe

  11. ;walaaa…besnye mkn2 mcm ni……..
    pica pun ade kat sini…comeynye..update lagi lah yoo..:)

  12. cak says:

    hehe..gi sesambil anta gmbr je. tak plan pon nak lepak situ. studio mereka adalah terletak di fakulti seni lukis dan seni reka uitm shah alam.

  13. perut mmg kena bwk.. nnti kebulur..

  14. maya amir says:

    abg yg last skali tu..yg bwk perut tuh kem slm sket kat die ye.. ekekeke

  15. fareezkario says:

    tetibe plak aku rasa lapar..de lg ke jamuan2 nih?aku nak follow2 mkn..hehe

  16. idida says:

    wahahaha…pic kitorg lak lagi banyak dr tuan rumah….ahaksss
    tunggu open house thn depan mgkn dtg berdua plak….

  17. dOd says:

    salam faiz,
    ni kira penutup syawal ke
    bestnya dapat gi tempat grand cam ni
    ** X gi outing ke?

  18. lii says:

    farEAST-tu lah tuh, busy gak la sket bro. gua baru buka studio kat kulim. alhamdulillah we r growing & expanding 🙂 tu pasal busy sket 🙂 lagikpun gua lebih active kat myspace. jemput tgk myspace gua kat

    http://www.myspace.com/liiproduction
    http://www.myspace.com/redblackstudio

  19. tutcute says:

    wah mcm best je…..😀
    pic last also menarik hahahuhuhuhu

  20. qimie says:

    far east!! ko keja teliti ek? hahahaha…. si firdaus @ bajau @ fir tuh ko kenal ke? tuh X bf aku tuh!! hahahah…. what a small world!

  21. qimie says:

    hahaha.. x time skolah. tp smp skang contact lagik. good friend.

  22. nic says:

    huhu….tak merasa jamuan raya office taun nieee…sedih2…:p tgk org lain nye jamuan mcm nk gi join jerrr…heheh

  23. littlestars says:

    Bila lagi mau update bro???

  24. update?
    sorry, xsempat r bro
    bz r
    ngah siapkan projek skola

    bro,
    tau x mn bley blaja gne photoshop cs2?
    kalo bley.. nak reti wat logo gne photoshop
    sblom 9/1/2008

    sifu fotoshop sy bini dy bersalin
    hu3..
    dy da xbley nak mengajar lg

Leave a Reply

