report gegar KL

Posted: 21 September, 2008 in Uncategorized

“Abang nie Candid Syndrome ke??” tanya awek kedai bunga kat jalan masjid india …

Senyum je aku dkt awek tu … “Tak! Downsyndrome” jawab aku simple … hehe … Merata org kenal CS, nampak sgt dah korang dah maju … heh!

Tu selingan je … hehe … semalam aku dgn geng penchala sumer gegar kan KL especially jalan masjid india dan disekitar kawasan yang sewaktu dengan nya … bala tentera dari bangi aku bawa, has & Shidan … mereka baru lagi dlm photography … hope lepas nie geng penchala buat prog, dier org ikut lagi … hehe … macam biasa kat sini mmg penuh dengan manusia membeli belah … x henti² org kuar masuk … bau badan pon, paham² la … mcm² bau! heh! senjata utk edisi gegar KL kali nie mcm² … ada bawa Olympus , Sony , Canon , Nikon & hp camera pon ada (ya ya pakai time bosan … walhal dia br beli D60) … heh! puas aku jalan satu kawasan tu … aku buat strategi ‘sergah dan blah’ … hahaha … peluh jgn ckp la … aper tah lagi tekak yang kering … nasib baik iman gua kuat … kalo x gua dah layan air tin tepi jalan + sampoerna feberet gua … haha … berenti jap depan masjid india, berbuka sket² & maghrib then baru gerak gie makan kat D’tebing (dekat Dataran) … aku x tau la, perut aku lapar ke atau makanan kat situ mmg sedap … serius nasi ayam dier aku suka … sambil lepak makan + minum, bro zahrul share ilmu sket psl photography … owh! tima kaseh utk itu … perut dah penuh, ilmu pon dah dpt, masing² menggerakkan bontot ke dataran plak … kat situ, aku membuat excercise dgn Eayda & Ard … korang buat aku turun 3kg dgn edisi lompat setempat … nak terkeluar nasi goreng aku makan td wei! haha … lagi skali otai² share ilmu mcm mana nak shoot pic yang ‘low light’ & membuat teknik ‘CLS’ yang btol … layan shoot then 10.30 balik mengikut haluan masing² … aku naik train … fooh! nasib baik sempat naik last train! hahah …

moral of da story : sumer bermoral mlm tu … x ader kejadian x bermoral seperti menconteng dinding tandas mahupon makan ketika puasa …

p/s: Eayda adalah artis jemputan malam itu … beliau amat femes di depan masjid india … anda nak tahu kenapa? tanya dia … sebab aper aku x nak bgtau? sebab korang x join outing tu … wahahah! kalo rajin, aku upload gambar lagi ek … heh!

peace!

-end of story-

Comments
  1. hanif says:

    heheheh chantek2 la bro..pe2 event yg mnarik..roger2 la k hehe

  2. wksphoto says:

    Best nya dapat berouting dengan kawan2 seperjuangan ….Saya pun dah lama tak berouting ngan kawan2 ditempat saya…..Seronok kalau dapat kuar ramai2 camnie…..Selain boleh belajar dapat gak silaturahim…..Apapun gambar2 nampak meriah ….:D

  3. Lawanya gambar yg 1st tuhh

  4. ya ya yeahs says:

    wey wey wey. camera fon pon byk jasa dlm idop yaya tau! hahaha. nice shots!

  5. fareezkario says:

    memang mengempakkan jalan masjid india la outing smlm..mcm de artis tgh wat photoshoot je..hehe
    btw..mmg best outing smlm..de event roger je..add la ym aku..pakai email yg sama ni..all d best broo..

  6. > says:

    >> mesti gegar punyalah kalau dah ramai ramai macam tu…:D

  7. cak says:

    hakhak…aku suka pic bdk tu, sbb dia tgh pegang lense ko. aku suka gambar air tu..yg plg aku suka airnya…huhu. ya..semua bermoral ari tu, yg paling bermoral adalah aku.
    aku pon hapdet sudah!!!!

  8. Lovely shots…insyaAllah dilain kesempatan kita berbual dan beramah mesra lebih panjang…apa2 pun maaf banyak2 aunty mohon..

  9. ira says:

    huhu, tu la len kali jln sergah2 org.. naseb bek iman tu kuat.. hoho..
    btw, man utd seri pulak =(

  10. huuuhuuhu…ruginya tak dapat joinn!!

  11. cak says:

    best bro, walau aku agak slow (tanak kurangkan pahala puasa). aku tak rasa penat pun, haus ke walaupon puasa…org beriman la katakan waaahahahakkk!!!

  12. meorjay says:

    Salam Faiz
    Best sangat dapat bersama kawan2 semua sabtu tu
    Semuanya nampak happy walaupun sdg berpuasa
    :: Apa kata lepas raya nanti kita set buat potluck mcm tahun lepas?
    :: Abg dah updated😀

  13. meorjay says:

    Sori masuk lagi : Nak buat pembetulan link fp tu

  14. mmg cantikkkkkk.. apa lg nak dikata.

  15. aSk says:

    sumer pics cantekkk🙂
    pic baby tu nak compare ngan diri sendri sapa comel ke😛

  16. idida says:

    kowang ler rupanya yg telah menambahkan umat kat jln tar ni yer…sesak napas jer masuk cni…kalu bule den nk keje tmpt lain bila time bulan pose psl jam bangat cni…

    betul ke sedap sesangat2 nasik ayam ctu…xpnh lak lagi mkn ctu tp kalu betul best lps rayo sok den try…kedai mana 1???

    selamat hari raya…jemput dtg rumah nanti ok

  17. anep says:

    haha..bestkn dpt kua outing..tp syg tarikh clash ngn program yg aku dh dftar awl2..hehe…lgpon kl..xsempat aku nk gi…suke pic bdk pegang lens ko tu…

  18. ecah says:

    huhuhuhu…rugi tak dapat ikowwwtttttttt!!!!!!!!!

  19. littlestars says:

    glamer betul budak kecik tu yea…kira ok la ko ble turun 3kg lain kali ble kita melompat lebih tinggi lagi…tapi kita org dah semput sebenarnya tapi layankan aje…heheheheh…..updated kl menjerit!!

  20. hanif says:

    hehe 4sure la sonok..insya-Allah aku join..pe2hal inform la k..
    p/s aku sje xmo upload lg pix baby 2 hehe

  21. littlestars says:

    Huhuhuhu aku tak banyak bro….. turun 1kg jer..Kira ok ler…
    Mana pic aku dengan peminat ku itu???

  22. littlestars says:

    From: Eayda…….

    “Aku memang femes malam tu bro.. wakakakaka… konpom mamat tu dok angaukat aku…
    nasi goreng yang aku makan malam tu tak jadi lemak sebab adegan melompat.. kelakar siot gambar aku tu…..”

  23. ajam says:

    -Nampak Faiz kepenatan hari tu, lepas buka pose jer dah boleh melompat2..hehe
    -Takper aktiviti macam ni kira satu riadah..
    -Kat sini paling banyak pic budak2..seronok tengok…

  24. cak says:

    yg ko nak membazer tu sapa srh..baik ko kasik kat aku je, dpt gak pahala…apa ko bondo eh sampai membazer??

  25. cak says:

    akan difikirkan. tp weekend ni aku keje. kalu ada apa2 aku roger.

  26. ya ya yeahs says:

    abg far-east!
    bukak ah myspace yaya.
    gmbr anda ada satu disemadikan di situ.

  27. fadzliali says:

    wah..bestnya outing ramai ramai nie…mesti havoc..
    Selamat HAri Raya Aidilfitri Bro…
    Maaf Zahir Batin…

  28. next time isyalllah aku leh join kot….wahhh best tu ….ramia jugak yg pegi ye… bagus …selalulah buat aktiviti mcm ni baru best kan….last week aku ade keje dgn CS team. itu yg tak dapat pegi tu… ok next time bagi tahu aku k kalau ade aktiviti. 😀

  29. ade shot kkat ulu langat dgn sekitar putrajaya jaya dan studio CS je.. 2 hari tu penat tulll…🙂

  30. sani says:

    yuHuu BRo..Byk keje ke?xsabar pLak nak tunggu outing mendatang..iLmu ni sikit sgt..Bro dah kire otai..

  31. azrulsham says:

    salam my fren!!!!! aduh!!! nape x sound pasal outing ni…..argghhh!!! da lama x layan street photo ni!!! arghhhh!!!! rajin kamu update….bagus!!! makin lama makin garang pix-pix!!! selamat membuat persiapan beb…..aku plan nk sahur dgn geng2 area2 cni….nk join??

  32. krul says:

    fuiooooo suka negok kengkawan, semuanya nampak ceria… lagi si fareast nie klu melompat ngalahkan orang lain… apa2 pon ko memang sempoi..time kasih sbb selalu join kami

  33. sani says:

    wokeH…terus menembak….

  34. hadiena says:

    dah mantap dah skang…😀
    saya suka gambar #1st tu..