Opis aku …

Posted: 8 September, 2008 in Uncategorized

Suasana suram opis, kedengaran ader mangkuk berdengkur sayup² dalam bilik store balakang opis …

“Ko tolong hantar tender kat BTP” Boss …

“Tak nak!” Senior aku (tekad abis) …

“Ko amik nanti sebut harga dekat twin tower” Boss lagi …

“Tak nak!” Senior aku lagi sorang (tekad juga) …

“Apsal?” Lagi-lagi Boss …

“Puasa! letih! Tak Sahur!” Senior aku …

“Hari² rajin mengulor … Nie aku bagi ngulor, tak nak!” Dan Boss lagi …

Semua gelak …

Ending aku yang kena gie runner hantar & amik barang … Sigh~! Demmit!


Agenda panas petang nie :

  • Murtabak S’pore – 2 keping
  • Air tebu – Sebungkus besar
  • Roti goreng – 1
  • Kurma (baru abis) – 1 kotak <— baru puasa ke baper, kurma dah abis … mana taknyer, makan kurma macam makan cokelat … Heh!


Currently listening this song HUJAN – Dugaannyer

Comments
  1. Regina says:

    Sedapnya Murtabak Singapore!!!!

  2. maya amir says:

    pehh best tuh murtabak spore..hah kalu mai jb, mesti pekena murtabak kg.melayu.. bile mau turun jb? colling2 laa..

  3. cak says:

    kebetulan saja bro. tu tandanya saya menghargai setiap komen sedara sedari..hakhakhak.

  4. weh….tayangan perdana 090908…. meh r….citer start kol 2 ptg….

  5. wksphoto says:

    Salam Ramadhan dari saya dan keluarga…Terlambat sikit ucap sebab baru jer balik dari Umrah…..Apapun selamat berpuasa….

  6. pencala says:

    Salam Ramadhan
    FarEast adalah yang pertama kami ajak outing kali ni sebab ajak kami berbuka puasa sama.
    Sila ke FP kami.

  7. ecah says:

    nite bile nak berbuka skali babe?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s