lalalala

Posted: 25 August, 2008 in Uncategorized

+ Model photoshoot

Syuk ajak aku photoshoot esok kat pavilion KL …

Hari selasa (26th August 2008), agak pagi juga la …

Monteng keje nie, nak teman kan Syuk turun KL …

Syuk cakap, dier pinjam model yang cun dr Moqh

Aku no hal je …

Bley layan movie lepas tu …

Hahaha


+ Puasa

Pejam celik, nak sambut puasa kita nie …

Kejap je masa berlalu …

Korang dah ganti puasa? hehe …

Pada yang bakal menyambut puasa, SELAMAT BERPUASA!

Seronok woo puasa nie …

Tak sabar nak tgk diari ramadhan si rafiq tu (Kalo ader la)

Hahaha

Mesti kureng time puasa nak outing nie …

Entah la, tgk je la nanti …

Comments
  1. azrulsham says:

    gua on je…..hehehe!!

  2. tutcute says:

    Hi Far East. Wah, sanggup ponteng keje demi shooting! Sama la kita! Wahahahahahahahaha! Itu la semangat yang bagosss!!!🙂

  3. cak says:

    eleh…ko dah ganti ke bro…huhu.
    >>FP updated..ehe.

  4. yiyani says:

    eceh.. ada model cun.. mesti larr sanggup.. heheheh..

  5. littlestars says:

    jom layan pic HDR… kasi komen ckit…

  6. meorjay says:

    Wah! Best tu shot model.
    Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan puasa lagi.
    Aktiviti menembak akan berkurangan. Kalau adapun shoot bazaar Ramadhan macam tahun sebelum ini.
    Selamat menyambut bulan Ramadhan buat Faiz

  7. salam kemerdekaan dan selamat menyambut ramadhan al-mubarak dr akak sekeluarga di hiroshima..
    re: lilin tuh mmg bnyk tp susah nk shot sbb bergerak.. semua gmbr blur ajer.. mklmlah bukannyer pakar.. upacara tuh semperna ulang tahun ke-63 atomic bom di hiroshima..

  8. ed says:

    salam kemerdekaan…..selamat menyambut ramadhan….

  9. maya amir says:

    model cun? pehh mesti laa pegi ye dak..hehe..
    slmt berpuasa & jgn monteng pose;p

  10. mshafie says:

    selamat menyambut posa yek..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s