The Malaysia International Fireworks Competition 2008

Posted: 15 August, 2008 in Uncategorized

Raya lama lagi untuk bermain bunga api?

Haha 😉

Meh singgah ke Putrajaya …

Ada competition fireworks …

Ecah ajak …

Aku ikut …

Botak ada …

Bob The Guru pon ada …

Ina tukang jaga beg, amat terima kasih …

Burger McD free mlm tu sedap! Thanx Ecah😀

Malam tu 1st fireworks dari team Malaysia …

Better than last year …

Shutter berbunyi punyer byk, hasil kurang menarik …

Banyak kena blajar lagi coz nie 1st time shoot fireworks …

Thanx untuk ilmu malam itu …

Aku nak repeat lagi sabtu nie …

Berikut schedule utk team negara lain :

  • Malaysia – 12th August
  • China – 16th August
  • Canada – 20th August
  • Spain – 24th August
  • Australia – 29th August

Each fireworks show last a minimum of 20 – 25 minutes

Jumpa di sana!

p/s: Pics aku upload kemudian … Kat opis nie … Internet lembab!

Comments
  1. fiq says:

    …sory bro, lama x lepak sama eh..ko x rindu kat aku..hehe

  2. yumi says:

    yer arrr…..gie nengok firework tak ajak aku….padahal dekat jer pon…huh!

  3. paparock says:

    syokkan ambik gambor firework…..cuma nak sabar sikit jer….tahun lepas aku ada ambik juga….thn nie tak sempat…kebetulan semua time kijer….kalau nak cun samada ambik dari Cyberjaya..view dari Cyberjaya high atau dari hadapan Palace Of Justice…apapun ikut selera memasing

  4. cak says:

    repeat jange tok repeat!!!!!

Leave a Reply

