090808

Posted: 11 August, 2008 in Uncategorized

Tengah org ramai sibuk ter jerit² kat dapur …

Tengah org ramai sibuk susun pinggan, hidangan dan persiapan terakhir …

Pengantin perempuan sibuk bermekap …

Pengantin lelaki cuba tengkolok dan keris …

Bapa pengantin menyambut tetamu …

Aku?

Aku dapat SMS dari abah aku …

Bergema lagu rock mp3 dari hp aku …

Aku baca …

“Wan meninggal dunia … Abah on the way balik kpg”

Aku Tarik nafas dalam² …

Tgk keadaan sekeliling …

Tak aku sedar …

Air mata bergenang …

Aku rindu Tok Wan aku …

Aku bergegas balik kpg dari Pahang ke Kedah …

Buat masa seketika, aku x ader mood nak upload pics …

Maaf …

Al-Fatihah …

Comments
  1. yumi says:

    bob…takziah….sabar yer…

    al-fatihah….

  2. cak says:

    takziah bro. hmmm…bukak FP jeme pn entry pasal nenek dia meninggal.
    al-fatehah.

  3. ira says:

    my condolences to you.. hang in there bro

  4. zuraidah says:

    ALFATIHAH to arwah tok wan..memang sedih..uwan/tok wan/nenek adalah org yang paling sayang cucu dia.Moga Allah mencucuri roh nya.Amin.

  5. AL-FATIHAH
    moga rohnya dicucuri rahmat & ditepatkan di kalangan org2 yg soleh.
    AMIN.

    FAReast-heh,devil pegang camera?gua dah buat 1, n ada satu lagik collabo on hold. bleh je kalau lu nak, nnt gua collabokan 😉

  6. Regina says:

    FarEast,

    Sorry to hear bout ur Tok Wan😦

  7. mshafie says:

    salam takziahla encik…

    kita pasti akan merasa kehilangan org yg trsayang dlm hidup…
    walaupun begitu ada perkara yang ditinggalkan..itulah kenangan bersama

  8. littlestars says:

    takziah bro… tak per cari ketenagan dulu… yang idup pasti akan mati…. ajal kita,kita tak tau.. banyak2 sedekah fatihah jika betul sayangkannya…

  9. Takziah dari kami (Pencala Fotopages)

  10. yaR-t says:

    AL-FATIHAH
    moga rohnya dicucuri rahmat & ditepatkan di kalangan org2 yg soleh.
    AMIN.

    re:lelaki bertie merah?..kenal sgt2…nape? satu skoLah ke?

  11. za says:

    sorry to hear that.bwk bersabar byk2 k

Leave a Reply

