Panas – kenapa aku anti wedding photographer?

Posted: 11 July, 2008 in Uncategorized

Panas!

1 perkataan yang bley mewakili beratus² suara photoG Malaysia …

Biler sesuatu isu yang dibangkit kan terkena pelbagai pihak …

Ader yang cepat melenting …

Ader yg cool je biler meluahkan pendapat …

Benda nie ader pro & cons …

Tengok la mcm mana korang menerima sesuatu keadaan …

Apa2 pun bagus gak ader entry mcm nie …

Banyak suara dpt kiter dgr …

Aku x menyokong apa ntah lagi nak membangkang …

Semua berhak bersuara …

Kamu? Ader beranie bersuara??😎

Isu yang dibangkitkan bley click dekat Sini

Comments
  1. yaR-t says:

    lantak diorg lerr nk kata apa pon…..malas nk layan

    *psttt…fp updated – Malaysia Flora Fest 2008

  2. + FarEast + says:

    yaR-t : hehe … entry tu bagus … byk pendapat 😀

  3. Boogey says:

    Tajuk dan entry sensasi. Sesuai untuk belia remaja yang suka bergaya dan senang rasa tercabar bila org lain lebih bergaya. Hehehehe. Lantak la tapi tak eloklah sampai buat pelapis muda yang baru nak bina keyakinan diri tu terus hilang keyakinan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s